Feeds:
Berichten
Reacties

Archive for 30 november 2009

Ik geniet van de gesprekken met Grote Pruts ’s avonds tijdens het slapen gaan. Tenminste, als ze -zoals vandaag- eens niet over Sinterklaas en al datgene waarvoor hij bang is, gaan. Vanavond vroeg Grote Pruts mij hoe ik papa heb leren kennen en wanneer ik verliefd ben geworden. En -alsof het de normaalste vraag is- of papa toen nog mooi was? Nadat ik toch wel even heel hard moest lachen, hadden we het toen over mooi zijn en wat allemaal mooi is. Van het één kwam het ander, dus vroeg ik hem wat hij mooi vindt aan mij. Soms wilt ge dat gewoon effe horen. Aan zijn antwoord had ik me echter niet verwacht: mijn blouse!!!!

Hoe zat dat ook al weer met de waarheid en een kindermond? Annelyse, geniet ervan zolang het duurt!

Read Full Post »