Feeds:
Berichten
Reacties

Archive for 19 november 2009

Vriendenboek

Uit het vriendenboek van Grote Pruts:

Vriendinnetje M schreef het volgende:
– ik ben een grote fan van: Grote Pruts ♥ (dat hartje stond erbij getekend)
– mijn grootste droom: samen met Grote Pruts naar Plopsaland  gaan
– wat ik voor jou wens: dat jij de papa bent en ik de mama

En nu loopt hij al de hele tijd op wolkjes 😉

Read Full Post »

Beterschap

Kleine Pruts lijdt onder een maag- en darminfectie. Met zo’n klein prutske is dat dus extra voorzichtig zijn, aangezien ze geen reserves heeft. De kans op uitdroging treedt dan sneller op dan bij iets grotere en stevigere prutskes. Maar -en nu houd ik hout vast- ik denk dat ze erdoor is. Al een uur heeft ze nu haar eten kunnen binnenhouden. Bovendien is ze als een kleine hooligan ons huis aan het verbouwen. Ach… vandaag mag dat. Ik ben zo blij om haar deugnieterige blik te zien in plaats van die zieke oogjes in dat stille lijfje van gisteren.

Read Full Post »