Feeds:
Berichten
Reacties

Archive for 13 november 2009

Oefening baart…

_MG_0721

Probeersels nummer twee. Nu heb ik gekozen voor cupcakes, want zo een taart is wel erg veel om onder ons op te krijgen. Deze keer werkte ik niet met marsepein maar met rolfondant. ’t Zal wel duidelijk zijn zeker wat het mooiste resultaat geeft (en fijnste werkt)? Het gezichtje van Nijntje is niet helemaal gelukt. Maar ik had dan ook geen zwarte of bruine voedingskleurstof (of muizenkeutels, aka hagelslag) en heb het bijgevolg ‘geschilderd’ met choco, wat niet zo goed lukte.

Inspiratie haalde ik trouwens bij de Koekjesfee. Sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar van haar boek ‘Feestelijke taarten, cupcakes en koekjes’. Een aanrader voor iedereen die graag bakt en prutst (en snoept).

Ik voel het gewoon. Die verjaardagstaart van Kleine Pruts… dat komt dik in orde.

cupcakes

_MG_0689

Read Full Post »