Feeds:
Berichten
Reacties

Archive for 31 juli 2009

Give away

tas_-4

Hier is ie dan eindelijk. DE give away. Hetzelfde model als mijn ‘ik-ben-klaar-om-terug-te-gaan-werken’-tas. Maar voor jou wordt deze misschien wel een strandtas, of een ‘terug-naar-school’-tas, of een boodschappentas, of een luiertas, of… Vul zelf maar in.

Alleszins is hij voor iemand van jullie. Zomaar gratis en voor niks. En met heel veel liefde gemaakt (en ook een beetje met gevloek toen mijn naald brak). De buitenkant is van canvas. De binnenkant een dunnere katoen. Heel erg groot en sterk, zodat je er heel wat boodschappen of stoffen of boeken in kwijt kan. Met een klein binnenzakje voor je gsm en agenda (of papieren zakdoekjes ofzo).

Hoe kan deze tas van jou worden? Door te reageren op deze blogpost. De reacties op de vorige tellen dus niet mee. En neen, wie eerst reageert heeft niet meer kans om te winnen ;-). Volgend weekend, op zondagmiddag, zal een onschuldige hand de winnaar trekken.

Eerst had ik nog gedacht om er een echt wedstrijdje van te maken. Iets à la benchmonday foto’s. En de grappigste zou dan winnen. Maar dat zou natuurlijk niet zo objectief zijn. En de mensen zonder blog of camera zijn dan helemaal benadeeld. Juist naar die personen die hier lezen zonder ooit te reageren (voor ik zelf een blog had, reageerde ik ook nooit bij anderen) ben ik wel nieuwsgierig.

Dus: maak je bekend en win deze geweldige tas ‘Made by Prutsen’.

tas_-3tas_-2

IMG_8714

Read Full Post »

Het heeft even geduurd voor we doorhadden welk lied Grote Pruts nu precies bedoelde toen hij zei dat het ‘jungle lied’ zijn lievelingsliedje is.

Omdat we zo blij zijn dat hij terug thuis is, want wat was het hier de afgelopen week erg stil in huis:

Read Full Post »